Visma Administration 2000
Påminnelsehantering, fliken Fakturainnehåll,
Du hittar programdelen under Arkiv - Inställningar - - Spiris funktioner - Påminnelsehantering, fliken Fakturainnehåll.
När du skickar ett påminnelseärende ska du för varje faktura ange vad fakturan innehåller. För att underlätta detta kan du lägga upp ett register på vanligt förekommande beskrivningar av fakturainnehåll för ditt företags fakturor. Det gör du i den här arbetsbilden.
Klicka på den första tomma raden för att skriva in en benämning för fakturainnehåll.
De uppgifter du lägger in här kan du sedan använda när du skickar ärenden för för kravhantering. Att ange fakturainnehåll är obligatoriskt.
Här kan du söka bland de uppgifter du har lagt upp i registret.
Relaterade avsnitt
Påminnelsehantering, fliken Allmänt, företagsinställningar
Påminnelsehantering, fliken Förfallna fakturor
Påminnelsehantering, fliken Pågående ärenden